Elmi istiqamət və elmi-tədqiqat mövzuları

İstiqamət: Kimyanın tədrisi metodikasının aktual problemləri

  1. Müasir kimya metodologiyasının sinergetik izahı 

Mövzunun rəhbəri: K.e.d., prof. X.C.Nağıyev

İcraçılar: K.e.d., prof. X.C.Nağıyev, k.e.n., dos. K.N.Haqverdiyev, b.lab. E.R.Rəsulova 

Məqsəd: Müasir kimya metodologiyasının sinergetik izahında motivasiya yaratmaq məqsədi ilə bütün mümkün kreativ üsul və metodların axtarışını həyata keçirmək, tədris prosesinə müasir modellər və sinergetik texnologiyaları tətbiq etmək. Mövzunun elmi biliklərinin sinergetik metodoloji tədrisi - fəallığın, məntiqi təfəkkürün inkişaf etdirilməsinə və nəhayət tədrisdə əsas şərt olan təlim-tərbiyənin, mənimsəmənin artırılmasına səbəb olması

Nəticə: Sinergetik təlim üsulları ilə tədrisin həyata keçirilməsi şagirdlərin passivliyinin aradan qaldırılması, onlarda yaradıcılıq qabiliyyətlərinin formalaşması, lazım olan idraki təfəkkür xüsusiyyətlərinin yüksəldilməsi ilə nəticələnməsi

Təcrübi əhəmiyyəti: Təkmilləşdirilmiş sinergetik təlim üsullarının təhsilə tətbiqi, peşə sahəsində bilik və bacarıqlarını yeniləməyi və kreativ şəkildə özünü inkişaf etdirməyi bacaran müəllimlərin, kreativ düşüncə tərzinə sahib tələbələrin formalaşmasına səbəb olur, bu təlimin Respublikamızın təhsil sistemində istifadə olunması tədris prosesinin təkmilləşdirilməsinə və səmə­rə­liliyinə köməklik göstərəcəkdir

 


 

  1. Kimyanın tədrisində müasir yanaşmalar.

Mövzunun rəhbəri: K.e.d., prof. X.C.Nağıyev

İcraçı: k.e.n., dos. R.T.Abdinbəyova, k.e.n. G.M.Mirbağırova, k.ü.f.d L.E.Nəsibova

Məqsəd: Kimya dərslərində fiziki-kimyəvi və kimyəvi anlayışların öyrənilməsində  şagirdlərin fizika fənnindən malik olduqları biliklərə istinad olunması, biliklərin müstəqil surətdə əldə edilməsilə fikirləşmə, dərketmə və yaradıcı fəaliyyət formalaşması, şagirdlərə sonrakı gündəlik həyatda və ya sənaye fəaliyyətində müasir yanaşmalarda tətbiq edə biləcəkləri bir məlumat ötürə bilməsi

Nəticə: Kimyanın tədrisində müasir yanaşmalardan istifadə, təhsil prosesinin intensivləşməsinə, səmərəliliyinin artırılmasına və geniş miqyaslı problemlərin həllinə kömək edən hərtərəfli təlim proqramlarının tərtib edilməsinə istiqamət verilməsi

Təcrübi əhəmiyyəti: Araşdırma nəticəsində müəyyən edilmişdir ki, təhsil prosesinin effektivliyi yalnız Kimyanın tədrisində müasir yanaşmaların tətbiqi ilə əldə edilir.

 


 

  1. Yeni materialın öyrədilməsində müasir təlim texnologiyları

Mövzunun rəhbəri: K.e.d., prof. X.C.Nağıyev

İcraçı: k.ü.f.d. A.R.Əsgərova., A.Ə.Paşayeva., b.lab. A.A.Ələkbərli.

Məqsəd: Yeni materialın öyrədilməsində yeni təlim modellərinin  inteqrativ xüsusiyyətlərinə müasir yanaşmaların nəzəri əsasları, artıq qurulmuş tədris standartlarının səmərəlilik və effektivliyini artırmaq üçün inteqrativliyin tədrisə daxil edilməsi,müxtəlif biliklərin inteqrasiyası yolu ilə fənlərarası əlaqələr ideyasının təcəssümü və əsas istiqamətləri, müasir təlim texnologiyaları  öyrənilmiş, şagirdlərdə motivasiya yaratmaqla, müasir təlim texnologiyalarında şagirdlərin intellektual və mənəvi cəhətdən inkişaf etdirilməsinə nail olunması

Nəticə: Müasir təlim texnologiyalarının həyata keçirilməsi şagirdin tədris materialını müstəqil surətdə mənimsəməsinin təmin edilməsi, məntiqi mühakimələrə üstünlük, şagird fikrini əsaslandırmaq üçün informasiyalar əldə edilməsi, onların əsasında problemin orjinal həlli üsullarının tapılması.Müasir təlim texnologiyalarının tətbiqi müəllimin pedoqoji yaradıcılığını stimullaşdırır, dərsdə müsbət yaradıcılıq atmosferi yaradılır. Şagirdlərin zehni fəallıqları fiziki hərəkətləri ilə dinamik əlaqədə olur, hərətərəfli inkişaf təmin edilir, produktiv fəaliyyət həyata keçirilir

Təcrübi əhəmiyyəti: Yeni materialın öyrədilməsində müasir təlim texnologiyalarından istifadə tədris prosesinin təşkilində əsas rol oynayan təlim modelləri,səmərəli öyrənmə mühitinin qurulması, İKT-yə əsaslanan interaktiv video təlim sisteminin dizayn və tətbiq prinsiplərinin izah olunması, dərketməni stimullaşdırır və təlimin nəticəyönümlüyünə etibarlı təminat yaradır

 


 

  4. Kimyanın tədrisində İKT–dən istifadə

Mövzunun rəhbəri: K.e.d., prof. X.C.Nağıyev

İcraçı: k.ü.f.d. G.Ş.Dürüskari., müəl. N.Ş.Məlikyeganova

Məqsəd: Kimya dərslərində müxtəlif mövzuların tədrisində İKT-dən istifadə, araşdırılması və onlardan tədris prosesində istifadə üçün axtarış işlərinin aparılması

Nəticə: İnformasiya və kommunikasiya texnologiyalarının təhsildə sistemli tətbiqi zamanı əldə edilən nəticələr göstərir ki, İKT təhsildə mühiti tam dəyişdirir,dərs prosesinin interaktiv təşkilinə imkan yaradır.

Təcrübi əhəmiyyəti: Toxunulan problemlər İKT-nin təlimdəki mövqeyini aydınlaşdırmaq, onun təlim keyfiyyətinə təsirini dəqiqləşdirmək baxımından gənc müəllim, magistr və tədqiqatçılar üçün əhəmiyyətlidir ki, onlar bu məlumatlardan faydalana biləcəklər

 


 

Əlaqə
Bakı Dövlət Universiteti, əsas bina 3-cü mərtəbə, 379-cu otaq, Bakı şəhəri, akademik Zahid Xəlilov küçəsi, 33, AZ 1148
Tel.: (+99412) 5390559 / (+99412) 5390953 [email protected] Bütün hüquqlar qorunur. Bakı - 2024
Rektora müraciət

Əziz tələbələr, Rektora sualınız, təklifiniz yaxud şikayətiniz varsa, müraciət edə bilərsiniz.

Rektora müraciət