Seçilmiş elmi əsərləri

  1. Mirbağırova G.M., Paşayeva A.Ə., Rzayeva N.F. Kimyanın tədrisində kreativ düşünmə bacarıqlarının inkişafında layihə əsaslı öyrənmə modelinə müasir yanaşmalar Kimyanın tədrisində müasir yanaşmalar və innovativ metodlar. Kitab, Ankara, 2025, s.67-72 https://turksan.com/kitabjurnallar/261kmyanntdrsndmuasr-yanasmalar-v-nnovatv-metodlar-kmyaogretmnde modern-yaklasmlar-ve-yenlkc yontemler-ankara-2025.html
  2. Pashayeva A.A.., Mammadova K.M., Naghiyev K.J. Application of innovative approaches in laboratory work to develop students' logical-critical thinking and research skills. Kimyanın tədrisində müasir yanaşmalar və innovativ metodlar. Kitab, Ankara, 2025, s.115-123 https://turksan.com/kitabjurnallar/261kmyanntdrsndmuasr-yanasmalar-v-nnovatv-metodlar-kmyaogretmnde modern-yaklasmlar-ve-yenlkc yontemler-ankara-2025.html
  3. Mirbagirova G.M., Pashayeva A.A., Mammadova K.M. Comparative analysis of real laboratory experiments and virtual reality laboratories in organic chemistry lessons: a creative approach. Kimyanın tədrisində müasir yanaşmalar və innovativ metodlar. Kitab, Ankara, 2025, s.85-95 https://turksan.com/kitabjurnallar/261kmyanntdrsndmuasr-yanasmalar-v-nnovatv-metodlar-kmyaogretmnde modern-yaklasmlar-ve-yenlkc yontemler-ankara-2025.html
  4. A.A.Pashayeva., N.M.Aliyeva. Digital era teacher professional development: the role of interactive technologies in education. Kimyanın tədrisində müasir yanaşmalar və innovativ metodlar. Kitab, Ankara, 2025, s.129-134 https://turksan.com/kitabjurnallar/261kmyanntdrsndmuasr-yanasmalar-v-nnovatv-metodlar-kmyaogretmnde modern-yaklasmlar-ve-yenlkc yontemler-ankara-2025.html
  5. A.A.Pashayeva., A.A.Aliyeva. Valiat. Inclusive teaching strategies in chemistry education and their impact on different learning styles. Kimyanın tədrisində müasir yanaşmalar və innovativ metodlar. Kitab, Ankara, 2025, s.124-128 https://turksan.com/kitabjurnallar/261kmyanntdrsndmuasr-yanasmalar-v-nnovatv-metodlar-kmyaogretmnde modern-yaklasmlar-ve-yenlkc yontemler-ankara-2025.html
  6. Arzu Pashayeva, Khalil Nagiyev. İntegrative approaches characterizing new instructional methods in the teaching of chemistry .Baku State University Journal of Chemistry and Material Sciences, 2024, v. 1 (2), p.23-29. http://bsuj.bsu.edu.az/en https://doi.org/10.30546/209501.201.2024.1.03.010
  7. G.M. Mirbağırova, A.Ə. Paşayeva, X.M. Məmmədova. Tədris prosesində şagirdlərin tədqiqatçılıq bacarıqlarının formalaşdırılması metodları və həlli yolları, Kimya məktəbdə. Elmi-nəzəri və metodik məcmuə, Kimya məktəbdə, 2024. 3(87) s.19-24 https://www.kimyamektebde.net/arxiv/3(87)2024/00_Jurnal_M.pdf
  8. Arzu Paşayeva, Maya İbrahimova, Xəlil Nağıyev. Kimyanin tədrisində şagirdlərin kreativ və koqnitiv kompetensiyalarinin nəzəri aspektləri // Kimya ve modern eğitim yaklaşımları. Ankara, 2024. s.24-28.https://www.academia.edu/121749918/K%C4%B0MYA_ve_MODERN_E%C4%9E%C4%B0T%C4%B0M_YAKLA%C5%9EIMLARI
  9. Xəlil Nağıyev, Arzu Paşayeva, Fərqanə İbrahimova. Kimya dərslərində alkanlar mövzusunda tədris oyunlarinin lahiyələndirilməsində müasir yanaşmalar // Kimya ve modern eğitim yaklaşımları. Ankara, 2024. s.8-16. https://www.academia.edu/121749918/K%C4%B0MYA_ve_MODERN_E%C4%9E%C4%B0T%C4%B0M_YAKLA%C5%9EIMLARI
  10. Gulnar Mirbagirova, Arzu Pashayeva, Khanimbaji Mammadova..General methodology for organizing and conducting a course on saturated aliphatic hydrocarbons. Kimya ve modern eğitim yaklaşımları, Mayıs, 2024, Ankara, s.98-102. ISBN : 978-625-6074-13-2, Yayın № 2524 https://www.academia.edu/121749918/K%C4%B0MYA_ve_MODERN_E%C4%9E%C4%B0T%C4%B0M_YAKLA%C5%9EIMLARI
  11. Paşayeva A.Ə. Kimya dərslərində didaktik tapşırıq – oyunların şagird təfəkkürünə müsbət təsiri.Təbiət və Elm . Beynəlxalq elmi jurnal İmpakt Faktor: 2.101 Cild: 5 Sayı: 9, s.30-35 [email protected] DOI: https://doi.org/10.36719/2707-1146/36/30-35
  12. K.N.Haqverdiyev, V.A.Cəfərova, A.Ə. Paşayeva, E.R. Rəsulova. Akmeo-alqoritmik prosesin kimyanın öyrədilməsinə tətbiqi, Kimya məktəbdə. Elmi-nəzəri və metodik məcmuə, 2023, 1(81), s.39-44 https://www.kimyamektebde.net/arxiv/1(81)2023/05_Pashayeva%20A.pdf
  13. A.Ə.Paşayeva, M.E.İbrahimova, N.D.Məmmədova, N.X.Abbaszadə. Kimya dərslərində beyin həmləsi metodundan istifadə, Qədim diyar, Beyn. elmi jurnal, İmpakt Faktor 0.652, Cild: 4 Sayı: 2 ,Baku 2022,səh.9-14. ISSN: 2706-6185 e-ISSN: 2709-4197 DOI: https://doi.org/10.36719/2706-6185/08/10-16
  14. S.E.Garibli, N.F.Akhmedova, A.E.Pashayeva. İnterdisciplinary connections of the topic “high-molecular compounds” in the high school chemistry course Молодой ученый Международный научный журнал Казань, Молодой ученый,2022, № 18 (413), c. 467-469. https://moluch.ru/archive/413/90986/
  15. A.Ə.Paşayeva,H.M.Mustafazadə,Y.İ.Cəfərov.Qiymətləndirmə prosesi yeni kurrikulum konsepsiyasında, Kimya məktəbdə, 2021, № 4(75), s.4-7 https://www.kimyamektebde.net/arxiv/4(76)2021/01_Pashayeva_Mustafazade.pdf
  16. A.B.Balakişiyeva, A.Ə.Paşayeva, A.R.Mehdizadə. Kimyanın tədrisində fənlərarası inteqrativ əlaqələrin yaranması, Elmi iş beynəlxalq elmi jurnal, İmpakt Faktorlu 1.518.2021, Cild 15say 11. s.29-33 .https://www.doi.org/10.36719/2663-4619/72/28-32.
  17. A.Ə.Paşayeva, A.N.Nadirli, Y.İ.Cəfərov. Kimya dərslərində şagirdlərin sağlam həyat tərzinin formalaşdırılması, Azərbaycan Respublikasının Təhsil Problemləri İnstitutu. Elmi Əsərlər jurnalı, Bakı, 2021, cild 88,№6, s.153-157 http://www.arti.edu.az/az/https://www.arti.edu.az/noduploads/book/elmi-asarlar-6-2021.pdf
  18. A.Ə.Paşayeva, Q.B.Balakişiyeva, Y.İ.Cəfərov. Kimya dərslərində şagirdlərin yaradıcı təfəkkürü, Azərb.Respublikasının Təhsil Problemləri İnstitutu, Elmi Əsərlər jurnalı, Bakı 2020, №5, s.121-124 https://www.arti.edu.az/noduploads/book/arti-elmi-asarlar-2020-5.pdf
  19. A.Ə.Paşayeva, N.Ş.Məlikyeganova, Y.İ.Cəfərov. Kimyanın tədrisində dərsin təşkili və ona qoyulan tələblər, Bakı Qızlar Universitetinin Elmi Əsərləri jurnalı, Bakı, 2020, №4, s. 146-150
  20. A.B.Balakişiyeva, A.Ə.Paşayeva, Ə.İ.Süleymanova. Yeni materialın öyrədilməsində şagirdlərdə ekoloji biliklərin formalaşması, Azərb. Respub. Təhsil İnstitutu Elmi əsərlər,Bakı,2019, cild86, № 6, s. 201- 204 https://www.arti.edu.az/noduploads/book/8883_arti-elmi-asarlar-2019-6.pdf
  21. K.N.Haqverdiyev, R.T.Abdinbəyova, A.Ə.Paşayeva. Yeni materialın öyrədilməsində layihələr metodunun tətbiqi ilə şagirdlərin yaradıcı təfəkkürünün inkişaf etdirilməsi,Humanitar Elmlərin öyrənilməsinin Aktual Problemləri, №6, Bakı, 2019, s.104-108 https://mutercim.az/index.php/humanitar-elmlerin-oyrenilmesinin-aktual-problemleri/
  22. Ə.T.Əzizov, K.N.Haqverdiyev,Ə.Paşayeva Dərsdənkənar tədbirlər zamanı vətənpərvərlik tərbiyəsinin təşkili, Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutunun Elmi əsərləri, Cild 85, №8, Bakı,2018, s. 65-69 İSSN2409-8817 https://www.arti.edu.az/noduploads/book/arti-elmi-asarlar-2018-8.pdf
  23. Ə.T.Əzizov, K.N.Haqverdiyev,T.Abdinbəyova, A.Ə.Paşayeva.Yeni materialın öyrədilməsində intelektual təlim sistemləri, Azərb. Respublikasının Təhsil İnstitutu, Elmi əsərlər , №1,2017, cild 84,s. 139-141 https://www.arti.edu.az/noduploads/book/2068_elmi-eserler-2017-1.pdf
Əlaqə
Bakı Dövlət Universiteti, əsas bina 3-cü mərtəbə, 379-cu otaq, Bakı şəhəri, akademik Zahid Xəlilov küçəsi, 33, AZ 1148
Tel.: (+99412) 5390559 / (+99412) 5390953 [email protected] Bütün hüquqlar qorunur. Bakı - 2024
Rektora müraciət

Əziz tələbələr, Rektora sualınız, təklifiniz yaxud şikayətiniz varsa, müraciət edə bilərsiniz.

Rektora müraciət